,,Gwiazd Naszych Wina"

02:36

Pewnie wielu z Was ma swoje ulubione książki, ale też wiele osób wcale nie czyta. Ja dziś chciałabym Wam przybliżyć moją naj naj naj najukochańszą książkę - ,,Gwiazd Naszych Wina".



Długo zastanawiałam się przed obejrzeniem filmu na podstawie tej książki, ale po wielu pozytywnych opiniach na temat dzieła Johna Greena, postanowiłam to zobaczyć i sama ocenić. Na początku film wydawał mi się nudny, ale okazało się, że to cudowny film (jeden z moich ulubionych).


Skoro tak bardzo spodobał mi się film, na moje urodziny (po 2/3 tygodniach) kupiłam sobie książkę, na której podstawie został stworzony. Jak się okazało, ,,Gwiazd Naszych Wina" w książkowej wersji jest jeszcze piękniejsze!



To naprawdę wzruszające dzieło. Pamiętam, jak płakałam, gdy obejrzałam po raz 7 ten film... Bardziej, niż za pierwszym. ,,GNW" ma w sobie coś niezwykłego...




 wianek - H&M, koszulka - Cropp, legginsy - H&M, trampki - Stradivarius



You Might Also Like

10 komentarze

  1. uwielbiam tą książkę! śliczne zdjęcia!
    obserwuje, http://scruffystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tą książkę! :)
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja osobiście ta książke przeczytałam 4 razy i mogę ją czytać cały czas
    http://wikiwojnar4.blogspot.com Może wspólna obs jak tak to napisz u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam, nie oglądałam i żałuję, bo recenzje są przychylne. Fajny blog. Śliczne zdjęcia. onlybyme7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć!
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Więcej informacji na moim blogu.
    Pozdrawiam!
    yepbear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nei jestem przekonana do filmu, lepsza książka (jak zawsze :) ) :)
    Obserwuje, mogę liczyć na rewanż? :*
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo słyszałam o tej książce, ale nie przeczytałam jej jeszcze ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za to słyszałam bardzo wiele negatywnych komentarzy na temat Greena i jego twórczości, poza tym tego typu historyjki nie są w kręgu moich zainteresowań :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsza ksiązka swiata <3
    zapraszamy do nas!:) (dopiero zaczynamy) nasz blog:) KLIK!

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE

Like us on Facebook