Oryginalność

04:45

,,(nie)zwykła trzynastoletnia dziewczyna z województwa zachodniopomorskiego. Interesuję się muzyką, czytaniem książek i fotografią" - czy to nie brzmi Wam znajomo? Mi zdecydowanie tak, ponieważ na co drugim/trzecim blogu jest opis osoby x zaczynający się od ,,(nie)zwykła trzynastoletnia dziewczyna". Lub adres bloga xy.blogspot.com, w którym x to imię, a y nazwisko... Rozumiem, że komuś się tak podoba, ale dlaczego tyle osób to stosuje?


W sumie, to nie tylko w blogsferze jest taka jednolitość. Doświadcza się tego w prawdziwym życiu, gdzie x dziewczyn w szkole ma identyczną fryzurę, bluzkę, buty lub spodnie lub mnóstwo dziewczyn prezentuje się tak: zielona parka, białe Air Force, czarne spodnie z dziurami na kolanach, czarna torebka, wyprostowane włosy i przedziałek na środku.


To samo tyczy się opisów na Facebooku, gdzie te same >>głębokie<< cytaty powtarzają się x razy, np. Są takie dni, gdy z byle powodu, uśmiechasz się do zachodu, mówisz DON'T WORRY BE HAPPY i byle do przodu! lub Każde 60 sekund smutku odbiera Ci minutę szczęścia


Nie wiem jak Was, ale mnie to strasznie irytuje. Może i nie jestem jakaś nadzwyczajna, ale myślę, że wyróżniam się choć trochę z tłumu...

wianek - H&M, koszulka - House, spodnie - Cropp

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Piękne zdjęcia ! A wianek to CUDO ♥ DON'T WORRY BE HAPPY


    http://blueraspbery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ! A wianek to CUDO ♥ DON'T WORRY BE HAPPY


    http://blueraspbery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nic na to nie poradzimy, bo żyjemy w takich czasach, gdzie większości nie ma swojego stylu, zdania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą ... Niestety mam taką jedną "oryginalną" dziewczynę w klasie ;-; Białe AIR-FORCE, plecak z vans i bez przerwy nowe również "oryginalne" ciuchy ... Jakby to "markowe" znaczyło "oryginalne" ;-;


    http://pozytywnieme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj... Zgadzam się w 100%! Nic dodać nic ująć. Nic na to nie poradzimy - żyjemy w takiej właśnie dzisiejszej rzeczywistości.
    http://ominion102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wyjęłaś mi to z ust, dobrze powiedziane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą ze wszystkim co tam napisałaś

    http://julie-s-world.blogspot.com/2015/06/my-wishlist-from.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mnie denerwuje jeśli np. w szkole ktoś ma taką samą koszulkę jak jak grrr
    Połowa ludzi w szkole ma nike roshe run i to też bardzo wnerwiające zero oyginalności :c
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :)
    obserwuje i liczę na rewanż
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię oryginalność, jednak myślę, że akurat do adresu bloga, albo opisu siebie na blogu nie ma co się przyczepiać, bo czasami ciężko jest zrobić to w inny sposób. :) A imie i nazwisko w jakiś sposób identyfikuje nas z blogiem.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  11. O braku oryginalności też czytam coraz częściej na blogach, to już chyba 3ci dzisiaj na którym widzę taki post, także... :P Oryginalność siada na całej lini. Ale wydaje mi się, że w pewnym stopniu jest to spowodowane tym, że ludzie lubią czytać takie rzeczy, a blogerzy je pisać. No i niestety teraz ciężko wymyślić coś nowego, bo przecież wszystko już było... a jednak nie :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Być orginalnym to być sobą :D i pisać o tym co nam w duszy gra :3
    paczajom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jeśli nazwa bloga imienia jest nie bez przyczyny ?? Ja mam imie w blogu dlatego że to skrót jaki by używali do mnie w Niemczech :) Nie każdy imie i nazwisko w nazwie może być bezsensowne ;)


    Zapraszam na nowy post :)
    http://paulinsien94.blogspot.com/2015/06/wiecie-ze-istnieje-portal-ktory-nie-dba.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój blog jest nominowany do LBA! :) Na moim blogu znajdziesz pytania! :*

    Pozdrawiam cieplutko!
    Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadam się z tym co napisałaś. Teraz co drugi krok widać ''klona'' ale co poradzić. Takie czasy. ;) Ładne zdjęcia. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się :) Świetnie wyszłaś na zdjęciach!
    Zapraszam do siebie- blog z ubraniowymi pomysłami DIY i nie tylko: kitty-hat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia!:*
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE

Like us on Facebook