TMI TAG

11:27

Cześć! 
Na dziś mam dla Was TAG: Too Much Informations, czyli za dużo informacji. Żeby już nie przedłużać (pytań jest na prawdę wiele), zacznijmy już ten wpis.

1. Co masz na sobie?
Piżamkę

2. Ulubiona pora roku?
Lato, to taka cudowna pora roku:
  • wakacje
  • słońce
  • krótkie spodenki, sukienki
  • więcej osób w mieście
  • wyjazdy

3. Ulubione święto?
Uwielbiam Boże Narodzenie 


illustrate 


4. Ile masz wzrostu?
Coś około 163/164 cm.

5. Ile ważysz?

Nieważne

 6. Ulubiony program (serial) ?
Nie mam takiego.



7. Jakiś piercing ?
Tylko w uszach

8. OTP ? (one true pairing) *czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna itp.*

Nadal mam coś do Jenny&Matty'ego z ,,Innej"

❤ 


9. Jakieś tatuaże?
Nie, ale gdybym już miała sobie zrobić, to taki, który by coś dla mnie znaczył.


 10. Ulubiony zespół ? 
Nie mam, ale lubię słuchać starszych piosenek Little Mix i One Direction

❤ 


11. Coś, czego Ci brakuje ? 


HUG ME | (^_^)

12. Ulubiona piosenka ?

Nie mam takiej

13. Ile masz lat ?

W grudniu skończę 14

14.  Znak zodiaku ?
Strzelec

15. Ulubiony napój?

Sok pomarańczowy ♥

🍊 


16. Ulubiony cytat ?

Nie mam takiego, ale lubię cytat ,,Padłeś, powstań. Popraw koronę i idź dalej" (idź dalej to zastępstwo przekleństwa)

17. Ulubiony aktor ?
Nie mam
18. Ulubiony kolor ?

Biały
19. Głośna muzyka czy cicha ?

Słucham tylko głośnej
20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?

Zazwyczaj dociera do mnie ten cały smutek, gdy jestem w domu, więc idę do mojego pokoju
21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?

Różnie, raz 10 minut, a raz 30
22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?

Do szkoły z 30 minut (razem ze śniadaniem i ogólnym ogarnięciem)

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce?
Nie i nie zamierzam
24. Ulubiony zapach świeczki?

Ogólnie to nie mam ulubionego zapachu, ale ostatnio bardzo spodobała mi się bananowa
25. Ulubiona przyprawa?

Nie mam

26. Powód dla którego dołączyłaś do BLOGSPOT?

Chcę pokazać się światu :)
28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Wczoraj (?)


29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz ? 
Nie pamiętam

30. Co oznacza Twój Blogspot name?

Nic szczególnego, to tylko moja nazwa na Asku

31. Ostatnia przeczytana książka ?

,,Szukając Alaski" Johna Greena

32. Książka, którą aktualnie czytasz?

,,Ostatnia Piosenka" Nicolas Sparks
33. Co ostatnio oglądałaś ?

Znowu ,,Trzy Metry Nad Niebem"
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?

Mój brat


35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a ?
Przyjaźń

36. Ulubiona potrawa ?

Nie mam, ale najbardziej lubię sałatkę grecką

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?

Grecja
38. Ostatnie miejsce w którym byłaś ?

Z miast? Szczecin


41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził ?
Nie pamiętam
42. Ulubiony smak słodki ?

Czekolada <3

43. Na jakich instrumentach grasz ?
Nie gram
44. Ulubiona część biżuterii ?

Kolczyki
45. Ostatni uprawiany sport?

Bieganie między zraszaczami, o ile to się liczy

46. Jaka piosenkę ostatnio śpiewałaś ?

,,Sun Goes Down"
49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?

Z Magdą, Sarą i Paulinką
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?

Każdy kto ma na to ochotę!


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Super TAG, bardzo go lubię :)
    Ciekawe odpowiedzi :)
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Tag :) Uwielbiam ,,Inną" ;3
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy TAG, można się wiele o Tobie dowiedzieć :)
    atramka Blog -klik-

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE

Like us on Facebook