Trzy metry nad niebem - recenzja filmu

07:54

Cześć!
Na dziś mam dla Was wpis nieco inny, niż pozostałe. Chcę Wam zrecenzować film ,,Trzy metry nad niebem", który pewnie znacie lub o nim słyszeliście. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i przeczytacie do końca! :)


Rok produkcji: 2010
Reżyseria: Fernando González Molina
Czas trwania: 118 minut
Główne role:
  • María Valverde – Babi
  • Mario Casas – Hache

Opis z Wikipedii: Film opowiada historię miłości dwojga ludzi z dwóch zupełnie różnych światów. Babi to dziewczyna z dobrego domu, dobrze wychowana i wykształcona. Pewnego razu spotyka Hache, chłopaka-buntownika, impulsywnego i nieodpowiedzialnego, który ma apetyt na ryzyko i niebezpieczeństwo, zwłaszcza w nielegalnych wyścigach motocyklowych. Ku swemu zdziwieniu oboje zakochują się w sobie.
Moja opinia: ,,Trzy metry nad niebem" obejrzałam pierwszy raz w maju, gdy spałam u Paulinki. Od początku powtarzałam sobie ,,nie będę płakać, nie będę płakać", ale emocje wzięły górę. W tym filmie akcja od początku do końca gładko się toczy, a widz się nie nudzi, podczas oglądania. To piękny, wzruszający i pełen emocji film, przy którym można się wypłakać i dużo pomyśleć.
Podsumowanie: To film, którego się tak łatwo nie zapomni. Polecam go wszystkim, którzy lubią romanse i dramaty. 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. To moj ulubiony film! Swoja droga, ciekawe kiedy będzie 3 czesc :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo kocham ten film <3

    Zapraszamy do nas! nasz blog:) KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji oglądac tego filmu, ale dużo o nim słyszałam ;)

    NOWT POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten film, oglądałam parę razy :D
    Ale druga część moim zdaniem to już nie to samo ;/
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam ten film tylko do połowy ale widzę, że będę musiała go skończyć.
    Zapraszam: http://blog-weryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy film ;3
    Dopiero zaczynam fashionbydomaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE

Like us on Facebook