Tu jestem!

13:38

Cześć!
Na dziś mam dla Was wpis, w którym chcę opisać Wam strony, na których możecie mnie znaleźć.

1.Instagram
Może wydawać się, że próbuję prowadzić #perfig, ale uwierzcie, mi na tym nie zależy. Mój Instagram ma przywoływać jakieś wspomnienia, a nie zmuszać do oglądania białych szafek lub łóżek. 
 

2.Ask
 To jedna z tych stron, na którą wchodzę bo tak i nie zależy mi na 87328694864298 obserwujących, którzy nawet nie polubią mi odpowiedzi. Nie pytam 7326484829198 osób o like/like lub pytanie/pytanie, ani nie zadaję miliona pytań, by ktoś zajrzał na mój profil.

3.Facebook
 Z Facebooka korzystam zdecydowanie najczęściej (tak właściwie to z Messengera), więc jeśli macie ochotę - zaproście mnie do znajomych, piszcie śmiało, ja odpiszę.
 

You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE

Like us on Facebook