Bloguj z Zolly #1: kody CSS i te sprawy

06:18

Cześć!
Postanowiłam spróbować poprowadzić serię Bloguj z Zolly, w której chciałabym przekazać Wam moje triki i porady dot. blogowania. Wiadomo, nie jestem blogerką idealną, ale dla mnie liczy się to, że piszę z czystej przyjemności i mam swoje sposoby na to, by czuć się dobrze na swoim blogu.


W pierwszym poście z nowej serii, chcę Wam przekazać kilka przydatnych kodów CSS, które pomogą ulepszyć bloga, ale najpierw zacznijmy od tego:

Jak dodać kod CSS?
Gdy już mamy kod CSS, którego chcemy użyć, np .sidebar img {border-radius: 10px 10px 10px 10px;} (ten kod zaokrągla wszystkie obrazki w gadżetach z bocznego paska!), kopiujemy go i przechodząc do dostosowania szablonu, a następnie do zaawansowanych  i tam zjeżdżamy do dodaj arkusz CSS. W tym okienku musimy wkleić nasz kod i gotowe! 

Kody CSS, które polecam
 Tutaj nie mam, co przedłużać, więc przejdźmy prosto do kodów CSS.
h3.post-title {text-align: center;} - wyśrodkowanie tytułu posta
a:hover { letter-spacing: 5px } - rozsunięcie się liter, gdy najeżdżamy kursorem na link
 #header-inner {text-align: center ;} - wyśrodkowanie nagłówka

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Przydatne informacje :)
    obserwuje i liczę na rewanż
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam takich porad! Świetne! Już skorzystałam:))
    Obserwujemy? odpowiedz u mnie:)

    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam czytać tego typu posty, można się z nich wiele dowiedzieć i poprawić wygląd swojego bloga ^^
    obserwuję :)

    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatne porady :)
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To są na prawdę bardzo przydatne informacje! Czekam na wiecej :D
    http://bykaam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle przydatny post :)
    Blog dodaję do obserwowanych.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE

Like us on Facebook