Summer, summer, summer...

02:50

Cześć!
Nie wiem, jak Wam, ale mi strasznie brakuje lata i tylko odliczam do wakacji... Zostało już kilka dni lekcyjnych i mamy wystawianie ocen. Jeju, przecież jeszcze wczoraj było rozpoczęcie roku szkolnego, a tu już koniec? Za miesiąc będziemy już mieli naszą upragnioną wolność, o której marzymy już od września. 




Rok szkolny 2014/15 zleciał mi tak szybko... W tych latach poznałam prawdziwe przyjaciółki, nowych znajomych, nową klasę, no i zmieniłam mój stosunek do nauki. Teraz uczę się dla siebie, a nie dla rodziców czy nauczycieli.



Zmieniło się też moje zachowanie. Stałam się pewniejsza siebie i odważniejsza. Nie wstydzę się już nowych ludzi i jestem o wiele bardziej otwarta na nowe znajomości, niż kiedykolwiek.





koszulka - Cropp, legginsy - H&M, wianek - H&M,

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Fajna koszulka! I super wianek, muszę sobie taki sprawić :)
    fashionlollipoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja odliczam dni do wakacji :)
    piękne zdjecia :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się cieszę,że prawie wakacje,ale z drugiej strony będę tęsknić za klasą przez te 2 miesiące :)
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie mogę doczekać się lata ! :D
    Mój blog : klaudiapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie mogę doczekać się wakacji:) Świetna koszulka:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że niedługo wakacje!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też otwarłam się na ludzi przez co nawiązałam kilka nowych przyjaźni ;)
    http://charlotte-carolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE

Like us on Facebook