Przyjaźń

03:56

Na pierwszy wpis wybrałam bardzo ważny dla mnie temat, jakim jest przyjaźń. Chciałabym, żebyście poznali mnie jak najlepiej, a jak wszyscy dobrze wiedzą - sam sobie wybierasz przyjaciół. Dla mnie przyjaciele są odzwierciedleniem duszy i osobowości człowieka. To oni kształtują nasze zachowanie i charakter.

  
 
Niektórzy mówią, że prawdziwa przyjaźń zaczyna się po 7 latach. Ja się z tym nie zgadzam, bo sama znam moje przyjaciółki niedługo. 


Paulinkę pierwszy raz spotkałam w minione wakacje. Myślałam wtedy, że chodzi do 4/5 klasy i krzyczałam do niej i jej znajomych ,,o to moje koleżanki!", a po jakimś czasie okazało się, że jesteśmy razem w klasie. Jednak na początku się nie polubiłyśmy, ale w październiku/ wrześniu trochę się pozmieniało. 


Magdalenkę (Mage) kojarzę już dłuuuugo (od trzeciej(?) klasy), ale w tamte wakacje bliżej się poznałyśmy. Zaczęłyśmy pisać jakoś pod koniec sierpnia i od początku roku szkolnego trzymałyśmy się razem. Jakimś cudownym trafem znalazłyśmy się w jednej klasie. 


Sarę poznałam najwcześniej, bo już na półkoloniach w 2013. To moja najbliższa (dosłownie) przyjaciółka, bo mieszka kilka domów dalej. Od września jesteśmy razem w klasie i to od wtedy trwa nasza znajomość.


Może się to wydawać fałszywe, głupie, zdradliwe, niesprawiedliwe, nierówne, nieufne, krótkotrwałe, bo jesteśmy we 3. Jednak nam to w ogóle nie przeszkadza i kocham je po równo. ♥
 



You Might Also Like

6 komentarze

  1. Zgadzam się, z Tobą że przyjaźń jest bardzo ważna, ma ona ogromny wpływ na nasze życie. Zdjęcia są naprawdę mega pozytywne i widać, że są to osoby, z którymi dobrze się dogadujesz ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjaźń jest b ważna (: Ale uważaj, bo ludzie się zmieniają :/ Ja swoją przyjaciółkę znam od ponad 9 lat.
    marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. to ważne, żeby mieć przyjaciół, szczególnie w czasach szkolnych. :) też wtedy miałam kilka przyjaciółek takich od serca, ale wszystko się pozmieniało, gdy dorosłyśmy. niemniej, bardzo przyjemnie wspominam tamte czasy.:)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaźń to fajna sprawa! Ciekawy post i zdjęcia! :)
    Pozdrawiam :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nice as always :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjaźń jest bardzo ważna :) Ładne zdjęcia :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE

Like us on Facebook